Alla inlägg under januari 2008

Sms

Av Rebecca L Nilsson - 30 januari 2008 10:57

I morse fick jag världens gulligaste sms. Fast av "fel person"


I can't love another

When my heart

Is too far away



Av Rebecca L Nilsson - 30 januari 2008 06:07

changes blogg:


...Alla sätt smärtar, men du lever ändå.

Tystnaden tar över. Sakta försvinner han ur mitt liv. Inga sms, inget nattligt prat via MSN, inget tokigt minspel i webcamen.



Av Rebecca L Nilsson - 29 januari 2008 15:16

That's it!


Av Rebecca L Nilsson - 24 januari 2008 14:04

Har försökt att posta inlägg i min ord. blogg men det funkar inte att lägga in bilder utan att det strular till sej med datorn :/

Man blir så trött. Men jag ska iaf försöka skriva om mitt inlägg om barndomskompisar här.


Leb' wohl!

Av Rebecca L Nilsson - 21 januari 2008 15:05

En riktig stor, varm och mysig bamsekram av en speciell person. Det är vad jag vill ha nu! =)


Ovido - Quiz & Flashcards