Direktlänk till inlägg 30 april 2008

Nya vägmärken?

Av Rebecca L Nilsson - 30 april 2008 10:19

Läste i dagens Metro att det ska komma några nya vägmärken mot slutet av året. Bl.a ska den gamla hederliga "härgårman" bytas ut mot en käck skylt men nu istället med en tjej med hästsvans (!) allt för jämlikhetens skull. Och hur mycket ska detta kalaset komma att kosta skattebetalarna??


Det kanske hade varit på sin plats att byta ut den här skylten istället, eftersom den säkert bland många, i dessa dagar kan väcka anstöt:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca L Nilsson - 1 augusti 2008 21:20

Pga att jag gärna tillför bilder till mina blogginlägg, och på denna bloggen är bild/videoantalet man har möjlighet att lägga upp, reducerat till max 100 annars kostar det pengar =D flyttar jag nu bloggen ännu en gång till ett förhoppningsvis bättre ...

Av Rebecca L Nilsson - 24 juni 2008 13:24

...från denna bloggen.   En ny spännande period har börjat i mitt liv. Men än så länge är det en hemlighet ;)   HA EN SKÖN SOMMAR ALLA!     ...

Av Rebecca L Nilsson - 26 maj 2008 14:45

Av Rebecca L Nilsson - 15 maj 2008 13:52

Läste i dagens AB om premiären på "Sex and the City" Okej...gummorna i huvudrollerna börjar bli riktigt till åren. Och här kommer lite bildbevis. Före - och efter retuschering och Photoshop: What do you think?   ...

Av Rebecca L Nilsson - 12 maj 2008 12:38

...kan bli min bästa sommar! Någonsin!

Ovido - Quiz & Flashcards