Direktlänk till inlägg 20 april 2008

Guten Morgen :)

Av Rebecca L Nilsson - 20 april 2008 10:29

Kanske en liten rapportering om helgen skulle vara av intresse? Naee tror inte det egentligen. Inte så värst mycket har hänt. Alltså inget utöver det vanliga som kan hända en kväll ute på stan.

Var på världens mysigaste förfest, bara jag och Minna! Det dracks naturligtvis både lite öl och vin, samt en väldigt stark whiskey. Brr. Det är ju inte ens gott!

F och Alex kom förbi på en snabbvisit och med sej hade den en ganska förskrämd polare från Makedonien. Inte heller han pratade mycket svenska. Så snart är det nog likabra att vi pratar engelska helt genomgående på alla våra för- och efterfester =)


Tack vare att vår lilla favoritkrog har lite problem med sina öppethållande tider, tog partyt redan slut kl. 01. Men i vanlig ordning blev det efterfest. Denna gången hos en kille som är brevbärare. Väldigt spartanskt möblerad lgh och inte fanns det varken stereo elr. tv så det var mycket lugnt.

Jag strosade hemåt, och knäppte på datorn, och sedär fick jag ett mysigt samtal på msn med mr. S! Kul kul!

Blir kanske snart en dejt med denna finurlige killen ;) Vi får se...


Idag blir det en lugn dag, eftersom jobbet kallar på mej kl. 22. Får se om vi slipper drabbas av strejken på vårt hospital. Det hade varit ganska olyckligt just nu.


Leb wohl..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca L Nilsson - 1 augusti 2008 21:20

Pga att jag gärna tillför bilder till mina blogginlägg, och på denna bloggen är bild/videoantalet man har möjlighet att lägga upp, reducerat till max 100 annars kostar det pengar =D flyttar jag nu bloggen ännu en gång till ett förhoppningsvis bättre ...

Av Rebecca L Nilsson - 24 juni 2008 13:24

...från denna bloggen.   En ny spännande period har börjat i mitt liv. Men än så länge är det en hemlighet ;)   HA EN SKÖN SOMMAR ALLA!     ...

Av Rebecca L Nilsson - 26 maj 2008 14:45

Av Rebecca L Nilsson - 15 maj 2008 13:52

Läste i dagens AB om premiären på "Sex and the City" Okej...gummorna i huvudrollerna börjar bli riktigt till åren. Och här kommer lite bildbevis. Före - och efter retuschering och Photoshop: What do you think?   ...

Av Rebecca L Nilsson - 12 maj 2008 12:38

...kan bli min bästa sommar! Någonsin!

Ovido - Quiz & Flashcards