Alla inlägg den 1 april 2008

Av Rebecca L Nilsson - 1 april 2008 14:05

Tror inte jag har blivit lurad idag. Åtminstone inte än..

Mitt lilla hem ser förskräckligt ut. Fick för mej att jag skulle möblera om, men det blev inte snyggt så nu är allting uppochnervänt. Pallar inte med att sätta sakerna på plats, och orkar inte koppla ihop musikanläggningen igen. Snacka om att vara lat.


Våfflor har det iaf blivit idag och det var jättegott! Mumms fillibabba hehe.

Igår hade jag så himla kul på msn med mr. Seb! Som jag skrattade åt alla hans finurligheter.

Men jag blev så ilsken på honom också för han är en sådan person som kan göra en komplett galen! Fast självklart på ett kul och mysigt sett :D

Vaffödådå!? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! Lille rumpnisse!


I helgen träffade jag min bror och vi gick för att shoppa lite presenter och ta en fika. Han följde med mej hem, och rotade runt i mitt smyckeskrin där jag förvarar allt möjligt bling bling.

Han fick tag på en gammal "moodring" som visar olika färger beroende på ens sinnestillstånd.

Det lät så roligt när han sa: Nu är fanimej ringen alldeles svart- vad betyder det? Hmm, ingen aning faktiskt men jag hittade en lista om de olika varianterna:

Slate Blue :
Blue :
Blue/Green :
Green :
Yellow/Green :
Grey :
Black :

Happiness, Love & Joy
Relaxed, At Ease and Calm
Somewhat Relaxed
Average reading - Not under stress
Troubled & Uneasy
Anxious/ Nervous
Tense, Nervous, Anxious, Harassed (or ring broken!)

 --------------------------------

 Okej okej, väldigt intressant eller hur?


Nu ska jag sova :D


Leb'wohl


Ovido - Quiz & Flashcards