Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Upside down

Av Rebecca L Nilsson - 27 mars 2008 14:43

Nyssens hemkommen från dagens slit, höll på att somna efter brunch breaket men lyckades hålla mig vaken de tre återstående timmarna. Blir ännu en early night skulle jag tro. OM inte en viss kollega hänger med på middag och drinks. Fi får se ;)


Såg på något flum flum program på TV igår kväll om en dam som äger en livsmedelsaffär, i vilken hon påstod det spökade. Hmmm verkade nog som om hon inte hade alla hemma. Men men, folk får tro och inbilla sig vad dom vill. Mej kvittar det =)


Vi har ett stort gemensamt kylskåp i vårt samlingsrum på jobbet,  och idag vart vi tvugna att kasta bort en hel massa oätligt käk. Bl a 2 st. micromiddagar, med utgångsdag 28/2. Ett st. blått ägg, en st. bit grön parmaskinka, 2 gul-röd målade ägg som låg i en plastpåse, en ostskiva som såg ut som - ja inte vet jag, 2 halva burkar med champinjoner som var alldeles svullna och grå, och slutligen tre st. tomma kaviartuber..

Vi vet vems maten är/var, och den personen kan mycket väl sätta i sej det ovannämnda utan några somhelst problem.

Vi andra är bara lite bacillfobiska, och väntade bara på att grejerna skulle krypa ut av sej själv. Usch!


Nu väntar coffee och bullar med Misan och Nicke. (Nybakade såklart)


Leb wohl!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca L Nilsson - 1 augusti 2008 21:20

Pga att jag gärna tillför bilder till mina blogginlägg, och på denna bloggen är bild/videoantalet man har möjlighet att lägga upp, reducerat till max 100 annars kostar det pengar =D flyttar jag nu bloggen ännu en gång till ett förhoppningsvis bättre ...

Av Rebecca L Nilsson - 24 juni 2008 13:24

...från denna bloggen.   En ny spännande period har börjat i mitt liv. Men än så länge är det en hemlighet ;)   HA EN SKÖN SOMMAR ALLA!     ...

Av Rebecca L Nilsson - 26 maj 2008 14:45

Av Rebecca L Nilsson - 15 maj 2008 13:52

Läste i dagens AB om premiären på "Sex and the City" Okej...gummorna i huvudrollerna börjar bli riktigt till åren. Och här kommer lite bildbevis. Före - och efter retuschering och Photoshop: What do you think?   ...

Av Rebecca L Nilsson - 12 maj 2008 12:38

...kan bli min bästa sommar! Någonsin!

Ovido - Quiz & Flashcards